Kampanj för att informera om övergången till fyrfackskärl för sopsortering i Svedala kommun.
Kampanjen innehöll flera enheter som kommunicerades genom olika kanaler till invånarna med målet att så många som möjligt skulle vilja gå över till de nya kärlen. Följande enheter har ingått:
- Vykort
- Folder
- Affischer
- Kampanjsajt
- Musikvideo och egenskriven låt
- Banners
- Reklamfilm
Målet med kampanjen var att Svedalaborna känna sig informerade om och positiva till de nya kärlen. Så givetvis blev det en kärl-lekskampanj. <3
Samarbetspartners
Jone Eskilsson - text och musik
LjudAteljén - musikproduktion
Rolf Hellmark - sång
Länkar
Kampanjsajt: http://www.karl-lek.se/
Musikvideo: https://www.youtube.com/watch?v=IoVBK1c3Sa4
Låten i fullängd på Soundcloud: https://soundcloud.com/sysav/mera-karl-lek
Artikel i Sydsvenskan: http://www.sydsvenskan.se/2017-02-15/musiklararen-rolf-hellmark-ger-mer-karl-lek-till-svedala